Imperial Lands [Zapowiedz][Luncher!][RPG][Orkowie Vs Elfy][Piekny Świat]
MineCraft-WoW :: MineCraft :: Serwery
Strona 1 z 1
Imperial Lands [Zapowiedz][Luncher!][RPG][Orkowie Vs Elfy][Piekny Świat]
[You must be registered and logged in to see this image.]
Uwaga Start
Środa 18:00
Żadnych podatkowych klas skupiamy graczy tylko w 2 nacjach. Mapa to około 1000x1000 przedzielona ognistym kanionem. Frakcje składają się z:
- Stolica ( Miasto 1)
- Zamki (obronne)
- Osady (max 2-3)
Stolice oraz osady będą wyznaczone , zamki będą wyznaczać wpływowi szlachcice. Duży wkład w rozwój miast i osad maja gracze. Stosunki i terytoria będą zapewnione przez plugin Towny/worldguard . Bitwy odbywają się w czasie wojny na granicy. Im więcej dana nacja wygra tym więcej ziemi zdobędzie.
Możliwości oblegania twierdz na granicy.
Budowanie się na stolicy handlowanie .
Nowość Jazda Konna - Mod Mo'Creatures do 1.6
Nowość ! - Nowe strzały od trojących do wybuchających !
Kolejna Nowość ! - system więziennictwa polega na poddaniu się przed potyczka , trafiając do niewoli.
Typ: RPG + PvP
Sloty: 50+
IP: Już niedługo!
Potwory: Tak
Zwierzęta: Tak
PvP: Prawie wszedzie
Premium: Nie
Nether: Tak
BialaLista: WYŁĄCZONA
Forum w Budowie
Zapowiedz Servera
[You must be registered and logged in to see this link.]
Obalanie Królów jest dostępne 15 dni od startu. Wymagana jest zgoda 80% ludności i zabicia Herszta . Pod opieka Admina. Herszt może założyć mały klan Rebeliantów..
Po paru dniach będzie konto premium na serverze.
- jednorazowa ilość waluty servera.
- (Riding skill) - nie potrzebna ranga do jeżdżenia.
- Możliwość zmiany nacji.
- lepsza działka (większa , lepsze miejsce ).
- wyższy poziom posługiwać się magia .
- Lepsze strzały. (Wybuchające , trujące )
Mogą nastąpić zmiany ..
Nacje:
Elfy
[You must be registered and logged in to see this image.]
Przywódca: Rekrutuje na GG
Siedziba: Elfickie drzewa
Występowanie: Południowa cześć mapy
- Władca Lasow =
- Kapłan Księżyca =
- Elf Egzekutor =
- Elf Assasin =
- Elf Strzelec =
- Elf Tropiciel =
- Elf Obrońca Lasu =
- Młody Elf =
Orkowie
[You must be registered and logged in to see this image.]
Przywódca: Wiedzmin14
Siedziba: Vengard
Występowanie: Północna cześć mapy
Nowi gracze zaczynają od podstawy (Rekrut). Każda ranga ma swoja cenę.
- Herszt Orków = najwyższa kasta w społeczności orków. Wydają oni rozkazy wojsku i sprawują rządy nad określonym obszarem np. miasta lub krainy. Najlepsze wyposażenie .
- Szamani = duchowi przywódcy orków. Są jednymi z najmądrzejszych czerwonoskórych i perfekcyjnie posługują się magią. Mają duży autorytet u innych orków. Noszą białe przyozdobione szaty.
- Elita (Generał) = najlepiej uzbrojeni i najbardziej doświadczeni orkowi wojownicy. Noszą niebieskawe zbroje lub miecze . Posługują się głównie ciężkimi orkowymi mieczami lub halabardami. Korzystają ponadto z orkowych kusz.
- Ork Jeździec = doświadczeni w miarę dobrze uzbrojeni orkowie. Zakładają sprawy lekki pancerze i długie miecze . Ujeżdżają mroczne wierzchowce
- Ork Zawadiaka = pospolici żołnierze walczący w imię orków. Są także najliczniejszą ich grupą. Noszą lekkie zbroje i posługują się zwykle toporami , sztyletami. Używają także kusz.. Zakładają przemysł.
- Ork Strażnik = Strażnicy pilnujący bram , posterunkowa ,przejść itp. Są słabo wyposażeni w topory i kusze. Posiadają też lekkie zbroje. Ich głównym zadaniem jest obrona przed nieprzyjacielem i produkcja w mieście.
- Ork Zwiadowca = Szybkie i przebiegłe orki . Szpiegują wroga , sabotują. Zakuci są w słabe zbroje i miecze. Dużo czasu spędzają w mieście.
- Ork Rekrut = Podstawowy uczę orków. Nabywa wiedzę , ćwiczy , mało atakuje . Tworzy przemysł.
[You must be registered and logged in to see this image.]
W sprawach rekrutacji.
GG: 8204812
Zapraszajcie swoje grupy dla jeszcze większej zabawy
Komentujcie i Oceniajcie.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Uwaga Start
Środa 18:00
Żadnych podatkowych klas skupiamy graczy tylko w 2 nacjach. Mapa to około 1000x1000 przedzielona ognistym kanionem. Frakcje składają się z:
- Stolica ( Miasto 1)
- Zamki (obronne)
- Osady (max 2-3)
Stolice oraz osady będą wyznaczone , zamki będą wyznaczać wpływowi szlachcice. Duży wkład w rozwój miast i osad maja gracze. Stosunki i terytoria będą zapewnione przez plugin Towny/worldguard . Bitwy odbywają się w czasie wojny na granicy. Im więcej dana nacja wygra tym więcej ziemi zdobędzie.
Możliwości oblegania twierdz na granicy.
Budowanie się na stolicy handlowanie .
Nowość Jazda Konna - Mod Mo'Creatures do 1.6
Nowość ! - Nowe strzały od trojących do wybuchających !
Kolejna Nowość ! - system więziennictwa polega na poddaniu się przed potyczka , trafiając do niewoli.
Typ: RPG + PvP
Sloty: 50+
IP: Już niedługo!
Potwory: Tak
Zwierzęta: Tak
PvP: Prawie wszedzie
Premium: Nie
Nether: Tak
BialaLista: WYŁĄCZONA
Forum w Budowie
Zapowiedz Servera
[You must be registered and logged in to see this link.]
Obalanie Królów jest dostępne 15 dni od startu. Wymagana jest zgoda 80% ludności i zabicia Herszta . Pod opieka Admina. Herszt może założyć mały klan Rebeliantów..
Po paru dniach będzie konto premium na serverze.
- jednorazowa ilość waluty servera.
- (Riding skill) - nie potrzebna ranga do jeżdżenia.
- Możliwość zmiany nacji.
- lepsza działka (większa , lepsze miejsce ).
- wyższy poziom posługiwać się magia .
- Lepsze strzały. (Wybuchające , trujące )
Mogą nastąpić zmiany ..
Nacje:
Elfy
[You must be registered and logged in to see this image.]
Przywódca: Rekrutuje na GG
Siedziba: Elfickie drzewa
Występowanie: Południowa cześć mapy
- Władca Lasow =
- Kapłan Księżyca =
- Elf Egzekutor =
- Elf Assasin =
- Elf Strzelec =
- Elf Tropiciel =
- Elf Obrońca Lasu =
- Młody Elf =
Orkowie
[You must be registered and logged in to see this image.]
Przywódca: Wiedzmin14
Siedziba: Vengard
Występowanie: Północna cześć mapy
Nowi gracze zaczynają od podstawy (Rekrut). Każda ranga ma swoja cenę.
- Herszt Orków = najwyższa kasta w społeczności orków. Wydają oni rozkazy wojsku i sprawują rządy nad określonym obszarem np. miasta lub krainy. Najlepsze wyposażenie .
- Szamani = duchowi przywódcy orków. Są jednymi z najmądrzejszych czerwonoskórych i perfekcyjnie posługują się magią. Mają duży autorytet u innych orków. Noszą białe przyozdobione szaty.
- Elita (Generał) = najlepiej uzbrojeni i najbardziej doświadczeni orkowi wojownicy. Noszą niebieskawe zbroje lub miecze . Posługują się głównie ciężkimi orkowymi mieczami lub halabardami. Korzystają ponadto z orkowych kusz.
- Ork Jeździec = doświadczeni w miarę dobrze uzbrojeni orkowie. Zakładają sprawy lekki pancerze i długie miecze . Ujeżdżają mroczne wierzchowce
- Ork Zawadiaka = pospolici żołnierze walczący w imię orków. Są także najliczniejszą ich grupą. Noszą lekkie zbroje i posługują się zwykle toporami , sztyletami. Używają także kusz.. Zakładają przemysł.
- Ork Strażnik = Strażnicy pilnujący bram , posterunkowa ,przejść itp. Są słabo wyposażeni w topory i kusze. Posiadają też lekkie zbroje. Ich głównym zadaniem jest obrona przed nieprzyjacielem i produkcja w mieście.
- Ork Zwiadowca = Szybkie i przebiegłe orki . Szpiegują wroga , sabotują. Zakuci są w słabe zbroje i miecze. Dużo czasu spędzają w mieście.
- Ork Rekrut = Podstawowy uczę orków. Nabywa wiedzę , ćwiczy , mało atakuje . Tworzy przemysł.
[You must be registered and logged in to see this image.]
W sprawach rekrutacji.
GG: 8204812
Zapraszajcie swoje grupy dla jeszcze większej zabawy
Komentujcie i Oceniajcie.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Foxx00PL- User
- Liczba postów : 1
Join date : 05/05/2013
MineCraft-WoW :: MineCraft :: Serwery
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach